Svar

          Ida om Hemma nu:
Ok. vad ska man säja?! men ok:
ditresan: får jag säja FY FAAAAAAAAAAAAAAN????
allt annat: guuud det verkar som ni har haft det väääääääääldigt braaaa?!

 Svar: Mm, ditresan var jobbig. Men när vi väl var där var det jättekul!


Ida om Resan:

har du gått en fotografkurs eller vad?! f*n vad snygga bilder!!! skulle vilja säja nåt om varenda en (fast då skulle det bli för långt)
(stöööööööön! är jag den enda som verkar få nöja sej med den svenska sommaren, vad jag vet?!)

Svar: Haha, nej, jag har inte gått nån kurs! Men tack så mkt! :D <3


Ida om Grönan:

vilken grej åker ni på den första bilden?

Svar: Extreme

 

Goa och glada kommentarer!

Kommentera:

Oh nana, what´s your name?:
Är du här ofta?

E-postadress: (ses bara av mig)

Din blogg (om du har någon) heter?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0