Vilmurt 15

[ ] jag har stulit en bricka från en snabbmatsrestaurang.
[x] jag har lätt för att öppna mig för nya människor.
[x] jag dödar inte insekter.
[x] jag svär ofta.
[x] jag sjunger i duschen.
[ ] jag är en morgonperson.
[ ] jag är en sportfanatiker
[ ] jag tvinnar mitt hår mellan mina fingrar.
[?] jag är bra på att baka.
[?] jag vet hur man skjuter
[?] jag är kär i kärleken.
[x] jag skrattar åt mina egna skämt.
[ ] jag äter snabbmat varje vecka.
[x] jag är bra på matematik.
[ ] jag tror på spöken
[ ] jag kan inte sova om det finns en spindel i rummet.
[x] jag är väldigt kittlig.
[ ] jag älskar mörk choklad.
[x] jag biter på mina naglar.
[x] jag är bra på att minnas ansikten.
[x] jag är bra på att minnas namn.
[ ] jag har ingen aning vad jag vill göra med resten av mitt liv.
[x] mina svar är ärliga.

Goa och glada kommentarer!

Kommentera:

Oh nana, what´s your name?:
Är du här ofta?

E-postadress: (ses bara av mig)

Din blogg (om du har någon) heter?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0