Rolig dag dåh!

Haha, först blev det datorn, sen båten och sen datorn igen... När vi åkte båt åkte vi osså vattenring. Haha, vi har en dubbel som man kan åka två i. Men jag åkte ensam. Så jag satt med benen i varsitt hål. Man satt faktiskt väldigt stadigt. Men jag ramlade av för det gick så sjukt fort! Det var faktiskt jätteskönt i vattnet till-och-med långt ut. Ellen vågade inte ens sitta på länge för hon var rädd för fiskarna... Men men... sen åkte mormor också. Det gick inte så fort men hon är sjuttio så det var väl bra ändå.

Jaja, nu spelar jag sims med syrran och har kul! Vi säger till varandra att vi är dumma i huvet och elaka. Men det är våran humor. Ikväll blir det pizza. Mums.

Puss o kram^^

Goa och glada kommentarer!

Kommentera:

Oh nana, what´s your name?:
Är du här ofta?

E-postadress: (ses bara av mig)

Din blogg (om du har någon) heter?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0