Bilder från...

... RIGA






Ellen


Axel


Ellen & mamma


Jag






Axel












Jag, Axel & Ellen






Axel

... ADELSÖ


Sebastian




Ellinor



...FALKENBERG






Movitz


Malvina och Movitz

Hej^^ Jaja, jag vet att bilderna är två veckor försenade... Men men... kom iaf hem från Falkenberg i Lördags. Vi var där och hälsade på några kompisar. På vägen hem åkte vi till Ullared och Gränna. På Söndagen åkte jag till Agnes land. Vi hade jättemysigt. Badade, spelade spel, tittade på film mm. Den hette "Remember me" och var bra men hemsk... Jaja, ikväll lagade jag, Malvina och Ellen trerättersmiddag till hela familjen. Förrätt: Croustades med rom, lime och creme fraiche röra med korv på tandpetare. Huvudrätt: Bakad potatis med skagenröra. Efterrätt: Hallon och blåbärspaj med vaniljvisp. Det var jättegott men jag blev proppmätt.

Imorrn åker vi till Nora och hälsar på några igen. Vi kommer hem på Torsdag igen. Men hade bra så länge!

Goa och glada kommentarer!
Postat av: moa

Hellu! Ser på alla dina fantastiska bilder du har tagit och du ska verkligen bli en fotograf. Helt klart! Men Kollade på singer bilder och jättefint foto och var kommer den ifrån? Kram Moa

2011-08-15 @ 11:27:51
URL: http://moaph.blogg.se/

Kommentera:

Oh nana, what´s your name?:
Är du här ofta?

E-postadress: (ses bara av mig)

Din blogg (om du har någon) heter?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0