Vinterviken













Heej!

Nu har jag kommit till mamma.  Är inne på facebook och gör lite andra saker. Men aja. Idag var jag iaf i vinterviken. Jag, pappa, ellen, axel och malvina tog en promenad dit. Det var kallt, men solen sken. Vi tänkte gå till Liljeholmen. Men det blev inte så.

Ikväll ska jag se solsidan och halva minuten. Jag tycker att programledaren för minuten skrattar as roligt! Typ som Långben! XD Men jag hatar den där rösten som är datagjord och som förklarar vad tävlingarna går ut på. Kan det inte vara en vanlig röst som berättar?

Imorrn är det skola igen. Det är störande att man längtar efter helgen hela veckan, och sen så går den JÄTTEFORT! Men det ska ändå bli lite kul att komma tillbaka. Aja,

Puss o kram & Hade bra!

Goa och glada kommentarer!

Kommentera:

Oh nana, what´s your name?:
Är du här ofta?

E-postadress: (ses bara av mig)

Din blogg (om du har någon) heter?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0