Helt okej...







Heej!

Idag efter skolan hade jag handboll. FÖRSTA GÅNGEN! Alla, var snälla och så, så det var helt okej... Men JAG SÖG JU! Jag kunde ioförsej passa och fånga, men mina kast på mål var inga höjdare. Uppvärmingen var jättejobbig! Typ hoppa jämfota i fem minuter i stäck, sen tio armhävningar, hoppa igen, tio armhävningar, hoppa, tio situps, hoppa, tio situps, hoppa, tio armhävningar.... I MER ÄN EN HALVTIMME UTAN PAUS!Jag tror att jag ska gå kvar på handbollen. Men jag borde få lite bättre kondition först.

Imorrn har vi prov på Afrika, så jag måste plugga. Jag fattar egentligen inte varför man har läxor. Man är ju i skolan! Så varför jobbar man inte då??? Aja,

Puss o kram & Hade bra!^^


Goa och glada kommentarer!

Kommentera:

Oh nana, what´s your name?:
Är du här ofta?

E-postadress: (ses bara av mig)

Din blogg (om du har någon) heter?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0