Skumma...







Lite skumma bilder men... coola! <3

Glömde berätta igår att jag höll mitt föredrag! Jag var jättenervös! Men när jag väl började var det så kul! Så nu vill jag göra det igen! <3 Fast det är ändå lite skönt att det är över! Jag fick nästan bara bra kritik osså och de va kul! <3 XD

Efter skolan idag åkte jag, Hanna, agnes och lollo hem till hanna. Det var kul, fast vi hann inte göra så mycket. Men efter det så var jag med pappa och axel i liljeholmen och åt italienskt. Lasagne. GOTT! :)

Aja, ska kanske fixa en ny header snart! Vet att jag gör nya hela tiden! Men jag tycker det är kul! Fattar egentligen inte vafför jag sitter och skriver så mycket. För ingen läser ändå. Men aja,

Puss o kram & Hade bra!^^

Goa och glada kommentarer!
Postat av: Agnes <3

jag läser faktist!!!!!

2011-02-16 @ 15:58:12
Postat av: Vilmurt

Det är bra det^^ <3

2011-02-18 @ 22:00:36
URL: http://vilmass.blogg.se/

Kommentera:

Oh nana, what´s your name?:
Är du här ofta?

E-postadress: (ses bara av mig)

Din blogg (om du har någon) heter?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0