Sex laxar i en laxask...

Sex laxar i en laxask, sex laskar i en laskax, sex laxar i en lakchachk, sex laxar i en laxask, sex laxar i en laxask, sex laxar i en laxax, sex laxar i en laxax, sex laxar i en... Fan vilken bra! Borde få pris!...elr inte. Det är bara jag som har lite tråkigt... Fortsätt med det du höll på med nyss. Det är säkert mycket roligare än att lyssna på mig. Allting är väl roligare än jag? Varför finns jag egentligen? Jag borde va en lax och ligga i en ask! JA! Sex laxar i en laxask, sex laxar i en laxask, sex laxar i en laxax, sex laxar.....

Goa och glada kommentarer!
Postat av: agnes

hihi... bra inlägg <3

2011-02-09 @ 17:57:08

Kommentera:

Oh nana, what´s your name?:
Är du här ofta?

E-postadress: (ses bara av mig)

Din blogg (om du har någon) heter?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0