Ny design?

Heej!

Jahåller på att göra ännu en ny design. Vet inte om jag ska lägga in den... det beror på om den blir bättre än den förra.

Idag var vi på armé museet med klassen. Läste typ inte på någon skylt, (fast alla lärare gick ioförsej runt och förklarade vad allting var) utan jag sprang mest runt och blev rädd för massa läskiga dockor och mörka stall.

På kvällen/eftermiddagen, var jag på handbollen. Den tar verkligen kål på mig! Typ en halvtimmes fys i början, och jag höll ärligt talat på att SVIMMA! Och nu har jag ont överrallt. Typ.

Puss o kram & Hade bra!^^

Goa och glada kommentarer!
Postat av: agnes

cool design!!! <3

2011-02-05 @ 10:18:59

Kommentera:

Oh nana, what´s your name?:
Är du här ofta?

E-postadress: (ses bara av mig)

Din blogg (om du har någon) heter?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0