Spanien


Ellen, Anders


Tivoli Dragon (jag är tredje från vänster på nedersta raden)






Älskar den här bilden! Ellen säger typ: "We can do this together!" Haha


Lovisa, Ellen


Ellen


Havet


Sofia, Ellen, Lovisa (poolen)


YEEEEEEEEY!


På mammas födelsedag på mexicanska resturangen (Tradition). Vi sjöng för mamma typ fem gånger och hon fick gratis efterrätt! När vi bad om notan kom de in med drinkar och dunkade dem mot en metallplatta mot huvudet. Haha! Och precis när vi skulle gå bad de oss att vänta. Då kom de in med en stor maskin och bad oss att hålla varandra i händerna. De räknade till tre och sen fick vi världens stötar! Haha, coolt men jätteläskigt!


Sofia


Mamma med sin glass


Sista dan gjorde vi henna tatueringar. Det där är min fast bilden suger.

Bilderna är tagna med mammas kamera. För min gillar verkligen INTE mig!

Puss o kram^^

(PS: Hade MÅÅÅÅÅÅNGA fler bilder! :DS)

Goa och glada kommentarer!

Kommentera:

Oh nana, what´s your name?:
Är du här ofta?

E-postadress: (ses bara av mig)

Din blogg (om du har någon) heter?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0