If tomorrow never comes

Hej^^

Nu har jag fixat lite mer med min blogg. Det är därför jag inte har skrivit så mycket idag... Men men... var iaf jobbigt att skriva hela bakgrundstexten. Det är texten till min favoritlåt. Började gråta första gången jag hörde den (det gör jag ioförsej alltid). "If tomorrow never comes"

http://www.youtube.com/watch?v=_pog2n9o5zs


Jag fixade lite med headern osså. Men det syns inte om man inte tittar riktigt noga. För jag har bara fixat lite detaljer.

 Nu tittar jag iaf lite på tv och snart ska jag sova :D Imorrn blir det skönt! Vi börjar halv nio och slutar två! :D Och hela dan ska vi typ ligga på en bänk och lyssna på musik! <3

Puss o kram^^

Goa och glada kommentarer!

Kommentera:

Oh nana, what´s your name?:
Är du här ofta?

E-postadress: (ses bara av mig)

Din blogg (om du har någon) heter?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0