Majbrasa











Hej^^

Skrev aldrig igår, för jag orkade inte. Men det var iaf kul på klassfesten, och på flashmoben också, som var på medborgarplatsen. Det var typ 600 personer där som helt plötsligt började dansa! Det var coolt. Men men... Idag var det ju majbrasa. Så jag, Malvina, Axel och pappa cyklade till Vinterviken. Det var mycket folk där, men brasan var inte så stor. Aja, imorrn blir det säkert nåt inlägg, men jag orkar inte blogga så mkt på helgen.

Puss o kram^^

Goa och glada kommentarer!
Postat av: ida

jag var i älvsjöskogen, det var f*n helt j*la stendött, brasan var pytteliten bandet skitdåligt osv så jag stack hem efter typ en kvart :(

2011-05-02 @ 16:00:03

Kommentera:

Oh nana, what´s your name?:
Är du här ofta?

E-postadress: (ses bara av mig)

Din blogg (om du har någon) heter?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0