Gustavsbergsbadet!

Heej!

Idag hade vi studiedag. För det var öppet hus på skolan i Lördags och då var vi tvungna att vara där!
Så idag var jag, Agnes, Matto och Hanna på Gustavsbergsbadet! Det var jättekul där! Vi badade utomhus och åkte vattenrutschbanor! Den roligaste var den som man åkte med ringar i. Vi tog två stycken och höll ihop dem. Så vi åkte alla fyra samtidigt! DET VAR SUPERKUL!

När jag stod vid dörren kom jag på att min väska med ALLA mina grejer låg kvar på Taco bar (där vi hade ätit). Så jag åkte tillbaka, och som tur var låg den där!



Love<333

Goa och glada kommentarer!
Postat av: Hanna<3

Aa, det var askul och det var tur att du hittade den



Pöss<3333

2010-10-13 @ 08:23:42
URL: http://hannnzien.blogg.se/
Postat av: Hanna<3

Asså det går inte och kommentera??



pöss<333

2010-10-13 @ 21:18:38

Kommentera:

Oh nana, what´s your name?:
Är du här ofta?

E-postadress: (ses bara av mig)

Din blogg (om du har någon) heter?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0