SÖNDAG!!

Tjenare! Idag vaknade jag typ klockan tio av att min lillebror och min lådsasbror satt och skrek utanför mitt rum. Sedan, ungefär klockan elva åkte jag till min bästa kompis Sofia. Vi spelade b.l.a TV spel. Vi spelade "Mario cart" på "Game cub". Det var kul.

Ungefär klockan halv tre, kom pappa och hämtade mig. Då åkte vi till min lådsas mammas syster Lena, hennes man och hennes två barn Sixten och Sigrid. För Siten fyllde år förra Söndagen. Där spelade vi "monopol".

På kvällen klockan sex åkte jag och mina syskon till våran mamma. Där selade vi ett spel som heter "Europa spelet". Klockan sju gick vi till resturangen "O'Pizzicato". Där har de pizza och pasta b.l.a.

KRAM!

Goa och glada kommentarer!
Postat av: lindapinda

om du åt kl 19 hur kunde du skriva inlägget kl 19.07?????????? L.xxx xD <3

2010-03-24 @ 15:57:51

Kommentera:

Oh nana, what´s your name?:
Är du här ofta?

E-postadress: (ses bara av mig)

Din blogg (om du har någon) heter?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0