LÖRDAG!!

Hejs svejs! Idag så var jag hemma hos Linda <333. Det var jättekul! När jag kom dit så gick vi till parken med Lindas kaniner, Smulan och Flingan. De är jättegulliga. Jag fick "ta hand om" Flingan, den svarta. Och Linda fick "ta hand om" Smulan, den andra. (hehe vet inte hur jag ska förklara färgen.)

Sedan gick vi hem. Hemma (hos Linda) Så åt vi lunch och spelade spel. Vi åt Tacos. Det var jättegott! (hihi) Efter lunchen så gick vi till ett berg. Haha! Jag var sämst på att klättra upp. Linda däremot var Linda hur smidig som helst. Vi tog med oss lite chips och choklad. Var sämst på vägen ner också.

Sedan hemma så kollade vi på tv och gjorde en "klätter bana" till Mojje. (Hennes hamster.) Typ en halvtimme innan jag skulle hem så bakade vi en sockerkaka. Precis när pappa kom så blev kakan klar. Så han stannade kvar och åt den med oss.

Nu är jag hemma och kollar på TV.

KRAM!

Goa och glada kommentarer!
Postat av: Anonym

du va inte alls sämst!!! skriv inte att jag är bättre än du, jag blir ju skenerad! :S



Love You<3 L.xxx

2010-03-24 @ 16:03:26

Kommentera:

Oh nana, what´s your name?:
Är du här ofta?

E-postadress: (ses bara av mig)

Din blogg (om du har någon) heter?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0