HELGEN!!

Fredag, Var i skolan. På eftermiddagen kom Hanna hem till mig och gjorde sig i ordning till klassfesten. Kl 5 åkte vi hemifrån.
På klassfesten hade vi asa kul! (iallafall jag) Vi dansade och åt allt som jag och Hanna köpte (torsdag).
Efter halva festen körde vi ryska posten.  Några ville inte vara med men vi var ändå ganska många.
I slutet av festen blev det en tryckare. Fast alla dansade inte.
Jag kom hem klockan tio. Då var jag asa trött. Gick och la mig direkt efter let's dance.

Lördag, Vaknade typ klockan nio. Sen kl ett  kom mormor och hämtade mig och mina syskon. Vi gick på genrepet till finalen i melodifestivalen. Vi får alltid biljetter av mormor i julklapp. Det var kul.
På kvällen visste vi allt som skulle hända i finalen ( förutom vem som vann förstås). Jag tycker att det var bra att Anna vann. Jag hejade på henne. Hon är bara 17!!!

Söndag, Idag har inget hänt en så länge. Jag och Linda ska se Alice i underlandet kl 4. Det ska bli kul.
Resten av dagen ska jag bara vara hemma och slappa.


KRAM!

Goa och glada kommentarer!

Kommentera:

Oh nana, what´s your name?:
Är du här ofta?

E-postadress: (ses bara av mig)

Din blogg (om du har någon) heter?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0