Nora + Gustavsvik + Eclipse!

Igår var vi hos min lådsasmamms kompis landställe. Det var kul! De bor precis vid en sjö, så vi badade flera gånger.

Sedan åkte vi till Örebro och sov hos Karins (min lådsasmammas) mamma. Jag och Ellen delade rum. Vi pratade ganska länge.

Idag, på vägen hem var vi på Gustavsviks äventyrsbad! Jag åkte allt! Det fanns en sån där tratt som man åker i, en bana utomhus, en kolsvart tunnel och en "fors" med en ström. Det var jättekul!

När vi kom hem bokade jag och Malvina biljetter till den nya "Twilight" filmen "Eclipse"! Vi trodde det skulle vara utsålt! Filmen var jättebra! Bäst av de tre som har kommit ut. Men när det hände nånting (om de typ kysstes eller nåt) så började alla applådera. Ellen såg filmen en halvtimme innan, med sin kompis.

Nu ska jag spela kort!

Love<333


Goa och glada kommentarer!

Kommentera:

Oh nana, what´s your name?:
Är du här ofta?

E-postadress: (ses bara av mig)

Din blogg (om du har någon) heter?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0