Golf

Heej!

Idag har jag varit och spelat golf i "Benalmaderna". Så här går det till med poängen för dig som inte vet.

1 slag = Hole in one

4,5 eller 6 slag = Par

Ett slag under par = Birdie

Ett slag över par = Boogie

8 slag = Sämsta man kan få

Jag fick två par och en boogie.
Så här såg det ut där.







Haha, den här bollen slog jag med förutom i vattenhålet. Jag ville ju inte skjuta ner den snygga bollen där. Är den inte SKITSNYGG!!!???



Jag fick låna morfars keps. AS SNYGG! Och bra, för det sitter en fläkt ovanför ansiktet.

 

Efter det tog jag ett dopp i poolen. JÄTTE VARMT!!!

Nu ska vi äta middag. Kalopps. GOTT!

Love<333


Goa och glada kommentarer!

Kommentera:

Oh nana, what´s your name?:
Är du här ofta?

E-postadress: (ses bara av mig)

Din blogg (om du har någon) heter?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0