GUUUUD......

...... Jag har inte skrivit på AS LÄNGE!

Jag har varit i Italien, på Gotland, på Västkusten och på Landet.

Här kommer lite bilder.

Italien:



Huset vi bodde i. Tre våningar och stor trädgård + pool!



Poolen med utsikt över "Vinci" ovh vattenfall!



Vinci<3



Pisa<3 Men var inte uppe i tornet.



Jag och syrran i bilen <3 Have fun!

Västkusten:



Den lilla stugan på campingen. 7 pers på 38 kvadrat!



Fin bild tycker jag <3





Vi fiskade krabbor typ hela tiden. Sista dagen hade våran familj en tävling vilket lag som fick upp flest krabbor mot en annan familj. Vi vann med 71 - 53!



Bästaste skylten! LÄS!

Gotland:



Våra kompisars landställe! Det var dåligt väder hela tiden :((((

Snart börjar skolan igen :(

Love<333

Goa och glada kommentarer!

Kommentera:

Oh nana, what´s your name?:
Är du här ofta?

E-postadress: (ses bara av mig)

Din blogg (om du har någon) heter?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0