Uppsala<333

Idag åkte vi till Uppsala för att hälsa på släkten på pappas sida.
Först var vi och hälsade på farfar. Där hittade jag den här fina bilden.
(Jag är den till vänster)Haha, så snygg jag är!


Sedan åkte  vi till min faster. Hon bakar JÄTTEGOTT!!!




Lite senare åkte vi till min farmors grav och lade lite blommor där. 
Hon dog när jag var tre och ett halvt.


Kyrkan.

Här bodde min farmor medans hon levde. Fast det ser helt annorlunda ut nu.




Sedan... Ja, man kan nog lista ut var vi åt lunch.


 Vi tvättade bilen på vägen hem på Shell macken.
(Om ni undrar så är första bilden borsten mot rutan.)




I <3 Shell

 Kanske inte världens bästa bilder. Men nu vet ni iallafall lite om min dag.

Love<333

Goa och glada kommentarer!

Kommentera:

Oh nana, what´s your name?:
Är du här ofta?

E-postadress: (ses bara av mig)

Din blogg (om du har någon) heter?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0