Skansen

Idag var min klass och alla i våran korridor (alltså 4e, 4f, 5e, 5f, 6e och 6f) på Skansen. Vi var tvungna att klä ut oss till något påskigt för att komma in. Det var asa dåligt väder. Det ösregnade. Och jag som inte hade vattentäta skor blev jätteblöt om fötterna. Smart va!

Djuren var iallafall ute. Så man kunde gå runt och titta lite på dom. (Se nedan.)

Jag och några andra gick på marknaden. Alla där var också utklädda. Jag köpte bl.a brända mandlar. As goda!

Jag åkte hem klockan ett, och var hemma typ kvart över två.


Fina jag med mina fina kläder.


Hej på dej!


Va inte med på kort om du inte vill då!!!


Björn. (Vad ska jag annars skriva!!!???)


Stackare han kommer inte ner! (Ärligt talat så vet jag inte om han kunde det)


Varje år döper dom alla ungar på samma bokstav . I år var det M tror jag... 


Hej minigrisisarna!!!


Det var typ några som slängde popcorn till den.

Love<333

Goa och glada kommentarer!

Kommentera:

Oh nana, what´s your name?:
Är du här ofta?

E-postadress: (ses bara av mig)

Din blogg (om du har någon) heter?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0