Majblommor!!!<333

Hejsan mors!!!
Idag hade vi typ as konstig skoldag. Först hade vi sjöjd och engelska. (Som vanligt.) Sedan fick vi gå ner till gympasalen och hämta våra majblommor!!!<333 Gjorde iordning väskan på lektionen efter. Klockan tolv åt vi lunch. Vi fick inga sittplatser men vi hittade några lediga. Någon fisk gryta. Sen gick vi till en "Kick off" på "Sergels torg". Man fick gratis popcorn och dricka! Det var en dansgrupp som heter "Ice" som upträdde, två som pratade och två fem minuter långa filmer. Skoldagen slutade halv 2!!! Då gick jag, Hanna, Ida och Mathilda till "Gallerian" och började sälja. Inte så många som köpte. Men jag fick ändå in 300 kr. Jag var tvungen att åka sen för min dans börjar fyra. Men hann ställa mig en halvtimme vid medborgarplatsen. Fick typ 20 kr...

Efter dansen ställde jag mig och sålde i 3 kvart och fick in 200 ungefär.  Tillsammans fick jag 500 idag!!!
Imorrn ska jag sälja för ännu mer. Men då kommer alla redan ha.

Love<333


Goa och glada kommentarer!

Kommentera:

Oh nana, what´s your name?:
Är du här ofta?

E-postadress: (ses bara av mig)

Din blogg (om du har någon) heter?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0