LÖRDAG!!

Förutom vårmorgonen så har min dag sett ut så här.
Efter lunch cyklade vi till en fotbollsplan.
På vägen dit stannade vi och tittade på utsikten+en lekplats.




Fotbollsplanen.



Det fanns inte så mycket plats och målen var utspridda jättekonstigt.
Vi spelade i ungefär 3 kvart. Sedan åkte vi hem.

På kvällen åkte jag och Agaton (min lådsasbror) ut och cyklade.
Då tog jag de här bilderna.


Det var jättefin solnedgång.




Och så lite naturbilder...






Typ klockan halv åtta gick jag, Axel (min lillebror) och Agaton ut och spelade fotboll.
Vi var kanske ute till åtta. Sedan gick vi in.

Hehe, världens minsta mål...

Väl inne tittade jag på körslaget. Hejade på laget som åkte ut. (Team Sundblad.)
Halv tio fick vi leta efter påskägg som pappa och Karin (min lådsasmamma) hade gömt.
Jag hittade mitt först av alla. Det låg bakom tidningarna. Det var jättegoda godisar i!!!


 

Love<333

Goa och glada kommentarer!

Kommentera:

Oh nana, what´s your name?:
Är du här ofta?

E-postadress: (ses bara av mig)

Din blogg (om du har någon) heter?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0