Ledig!!!<333

Idag hade jag studiedag. Jätte härligt! Jag var på mammas jobb och jobbade. Först fick jag typ sortera papper. Ganska kul faktist. Sedan fick jag tugga papper i en tugg maskin. Klockan tolv fick fick jag lunch. Typ en macka med kyckling. GOD :) Sista kvarten fick jag göra namnskyltar till deras årsmöte. För de fya timmarna som jag jobbade fick jag 200 kronor av mamma. Och en tjuga av hon som hjälpte mig. Klockan halv fyra åkte jag till teatern. Där mötte jag Steph<333. Vi körde igenom typ halva pjäsen. KUL!

Nu ska jag kolla klart på "Simpsons". Sedan ska jag kolla på "Guldfeber". Vi har precis fått Sexan!!!

Love<333

Goa och glada kommentarer!

Kommentera:

Oh nana, what´s your name?:
Är du här ofta?

E-postadress: (ses bara av mig)

Din blogg (om du har någon) heter?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0