Tio Tretton


I såna här fönster låg jag och Agnes och läste mm^^
Hej^^

Idag var jag och Agnes på "Tio Tretton". Det är ett ungdoms bibliotek, men man kan göra andra saker också. Det var iaf mysigt. Efter det åkte jag hem och firade min låtsasmamma som fyller år OCH har namnsdag idag. GRATTIS! Men men... imorrn är det schemafri dag. Så klassen fick välja mellan NASA och Cosmonova. Jag gick istället på Observatoriet för ett tag sen. Så jag får gå hem vid tolv. Skönt. Sen på torsdag har jag namnsdag, och då ska jag få ett fadderbarn! <3

Puss o kram^^

Goa och glada kommentarer!
Postat av: Cissi

Å vad mysigt det ser ut - ligga och slappa och titta ut på stan. Kram /Mami

2011-05-24 @ 21:42:17
Postat av: Albin

Hej hej :D Väldigt snygg blogg! :D



Hur mår du då? :)

2011-05-24 @ 22:40:02
URL: http://nallou.blogg.se/

Kommentera:

Oh nana, what´s your name?:
Är du här ofta?

E-postadress: (ses bara av mig)

Din blogg (om du har någon) heter?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0