Studiedag














Hej^^

Idag var det studiedag och jag, Matto och Sam var och bowlade i Sickla. Jag vann, typ...

Aja, sen gick vi till McDonalds och åt och hämtade is i våra muggar. Sen gick vi ut och kastade det på varandra. Det var skitkul! Och de som jobbade på McDonalds blev skitsura på oss för att vi gick in och hämtade mer hela tiden och "slösade" på deras is. Haha. Sen gick vi till Elgiganten och tittade på kameror mm. Sam blev helt fäst och kunde inte gå därifrån. Sen åkte jag hem och Sam och Matto åkte hem till Matto. 

På kvällen var jag, Olle och Axel och spelade basket. Det var as kul! Jag och Axel mot Olle. Vet inte vilka som vann, men vi hade kul iaf!

Aja, imorrn är det skola, så jag ska sova tidigt. Men först ska jag ta en dusch.

Puss o kram^^

Goa och glada kommentarer!

Kommentera:

Oh nana, what´s your name?:
Är du här ofta?

E-postadress: (ses bara av mig)

Din blogg (om du har någon) heter?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0