Plugg är vad som väntar... och det är ju alltid kul!

Hej^^

Kom hem för typ en och en halv timme sen, efter att jag, Agnes och Hanna hade varit på "Tio Tretton". Det var kul! Först fick vi pröva att "?" i en studio. Sen lånade jag och Agnes varsin iPad. Vi satt i det där fönstret igen. Sen, efter att Hanna var tvungen att gå :( Gick jag och köpte en eyeliner.


JÄTTEBRA!  Idag, i skolan fick jag träffa mitt fadderbarn. Hon var jättesöt och jättesnäll och hette Wilma! <3 Men men... här hemma har jag tagit en dusch och legat lite framför tvn. Men nu blir det plugg inför matteprovet imorrn! Slut på det roliga.

Puss o kram^^

Goa och glada kommentarer!
Postat av: Ida

Låter kul! Har ett problem på min blogg, listorna med kategorier, senaste inläggen, arkiv, länkar & sånt har hamnat längst ner på sidan! Har du nån aning om vad det är!!?

2011-05-26 @ 20:11:36
URL: http://idamini.blogg.se/

Kommentera:

Oh nana, what´s your name?:
Är du här ofta?

E-postadress: (ses bara av mig)

Din blogg (om du har någon) heter?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0