Kenneln




Två av dem la sig under kylskåpet hela tiden. Supersöta!


De var hur speedade som helst. Men sen helt plötsligt somnade de mitt på golvet.






















De bet på allt och alla. Men det kändes nästan inte. Det var bara lite blött.
















Mamman till valparna

Hej^^

Nu har jag kommit hem från kenneln i Trosa. De var så sjukt söta! Det finns tio valpar. Fem hanaroch fem honor. Vi vet inte vilken vi ska få, men vi vet att vi ska få en hane. Aja, jag fick nästan inga bra bilder. För de rörde sig hela tiden. Och min blixt funkar inte. Men vissa blev bra! :D 

Puss o kram^^

Goa och glada kommentarer!
Postat av: Samina:)

Guuuuuuuud va sööööööööööööööööta!!<3<3

2011-05-16 @ 09:28:34
Postat av: Ida B

Håller med dom är ju suuuuuuupeeeersöööööötaaaaa! Du har så snygg design/header på din blogg! Kanske kan hjälpa mig att fixa min nån gång???

2011-05-16 @ 10:57:55
URL: http://idamini.blogg.se/

Kommentera:

Oh nana, what´s your name?:
Är du här ofta?

E-postadress: (ses bara av mig)

Din blogg (om du har någon) heter?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0