Gud vad dagen flyger iväg när man har kul... elr bara går på stan och sen slappar i soffan resten av dagen.



Hej^^

Rubriken stämmer verkligen. Kollade på klockan senast klockan fyra. Och nu kollade jag på klockan och såg att hon var åtta! Shit liksom! Aja, slutade iaf tolv idag. Sen gick jag med Agnes på stan igen. (haha, imorrn osså) Letade efter fina sommarkläder. Hittade lite saker men jag hade inga pengar... Men men... sen åkte jag hem och låg i soffan hela eftermiddan. Så nu kommer jag aldrig kunna sova... Och jag kmr att få ett fadderbarn imorrn. Har fått reda på att hon osså heter Wilma. Fast jag stavas med "V". Det är min namnsdag imorrn osså. DET FÅR NI INTE GLÖMMA!

Puss o kram^^


Goa och glada kommentarer!
Postat av: Hanna<3

Din namnsdag ska jag INTE glömma;)<33

2011-05-25 @ 21:32:41
URL: http://hannnzien.blogg.se/

Kommentera:

Oh nana, what´s your name?:
Är du här ofta?

E-postadress: (ses bara av mig)

Din blogg (om du har någon) heter?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0