Vilmurt 11

[ ] jag är kortare än 150 cm.
[x] ibland tycker jag att jag är ful.
[ ] jag blir lätt brun.
[ ] jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg.
[ ] jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg.
[ ] jag har en/flera tatuering(-ar)
[ ] jag är osäker över mitt utseende.
[ ] jag har haft/har tandställning.
[ ] jag har glasögon/linser.
[ ] jag skulle gå på plastikoperation om det var ofarligt och gratis.
[ ] en helt okänd person har sagt att jag är snygg.
[ ] jag har mer än två piercingar.
[ ] jag har piercingar på andra ställen än i öronen.
[x] jag har fräknar. 

Totalt: 2

Haha inte så många kryss idá!


Goa och glada kommentarer!

Kommentera:

Oh nana, what´s your name?:
Är du här ofta?

E-postadress: (ses bara av mig)

Din blogg (om du har någon) heter?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0