Melodifestivalen

Tho!

Sitter och tittar på melodifestivalen. Tycker det är störande att varje låt typ spelas tre gånger, så ibland tittar jag bara på omröstningen. Förresten så har de börjat med en jury, istället för att bara räkna röster. Tycker ni att det är bra elr dåligt? Jag vet inte, men jag tycker iaf att det var helt fel låtar som kom till final, så jag hejar typ inte på nån. Jo, det är typ två som e bra.

Idag var jag med min bästa kompis, Sofia. Och hon kom med världens bästa nyhet! Hon och hennes familj ska följa med oss till spanien i sommar! <33333 Längtar så himla mycket! VILL ÅKA NU!

Gammal bild på oss <3


Puss o kram & Hade bra!^^

Goa och glada kommentarer!
Postat av: soffan <3

Jag längtar också! <3

2011-03-12 @ 22:09:00
Postat av: Vilmurt

Haha, såklart! <3

2011-03-13 @ 09:58:18
URL: http://vilmass.blogg.se/

Kommentera:

Oh nana, what´s your name?:
Är du här ofta?

E-postadress: (ses bara av mig)

Din blogg (om du har någon) heter?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0