Friday

Tho!

Nu är det äntligen fredagskväll, och jag slappar framför tvn. Haha, kollar på skavlan, typ världens tråkigaste program (efter i drömmarnas trädgård)! Aja, ska inte göra nånting i helgen. SKÖÖÖNT! Gör alltid värsta "aktiviteterna" på helgerna annars. Aja, ska sova tidigt idag, för jag e skittrött! Men men...

Puss o kram^^

PS: Förlåt för att jag knappt lägger ut några bilder längre. Men jag hinner inte ta några. Kameran ligger liksom bara i väskan där den har sin plats! Men jag ska försöka bättra mig... :) DS


Goa och glada kommentarer!
Postat av: tuss<3

tho på dej me ;) <3<3

2011-03-26 @ 09:25:15
URL: http://tuulsa.blogg.se/

Kommentera:

Oh nana, what´s your name?:
Är du här ofta?

E-postadress: (ses bara av mig)

Din blogg (om du har någon) heter?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0