Eric Saade?!

Skojar de eller??? Eric Saade vann melodifestivalen!!! Nån lite bättre kunde väl iaf vunnit?! Eric Saades låtar e ju likadana. Åhh! Vad stööört!!! Jag hade ingen favorit, men inte han! Den var inte ens bra! Men men... kommer han ha nån chans i eurovision?




Goa och glada kommentarer!
Postat av: tuss<3

han e snygg!!! ;) <3<3

2011-03-13 @ 10:28:34
URL: http://tuulsa.blogg.se/
Postat av: ida

när jag hörde att han vann (i bilen på väg hem fr scouthajken) så sa andrea typ "varför är jag inte förvånad?" och jag håller med det var såå förutsägbart att han skulle vinna...

2011-03-13 @ 20:21:04
Postat av: ida

sååå förutsägbart att han skulle vinna... asså när jag hörde det så tänkte jag liksom "varför är jag inte förvånad?" typ

2011-03-13 @ 20:26:38

Kommentera:

Oh nana, what´s your name?:
Är du här ofta?

E-postadress: (ses bara av mig)

Din blogg (om du har någon) heter?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0