Lov




Foto: Malvina
Bilderna är tagna för mer än ett år sen..

Hej^^

Nu är det äntligen lov! Shit vad skönt! Men har haft det lite stressigt. Var och fixade nytt pass, det var mer än en timmes kö. Och jag fick se mitt foto. SÅ HIMLA FUL! Ser jättetrött ut, och de tog bilden jättenära. Blev ikke nöjd. Men men... man behöver ju bara se det när man ska ut och resa så...

Nu ska jag iaf strax gå och lägga mig... är jättetrött efter en lång dag.

Puss o kram^^

Goa och glada kommentarer!
Postat av: Ida

Haha det syns att du är yngre på bilderna! Jag fick oxå nytt pass rätt nyligen och det finns ingen fulare passbild än min nya!!!

2011-06-02 @ 10:23:39
URL: http://idamini.blogg.se/

Kommentera:

Oh nana, what´s your name?:
Är du här ofta?

E-postadress: (ses bara av mig)

Din blogg (om du har någon) heter?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0