Vilmurt 4

En vanlig vardag...

En vanlig vardag går jag upp klockan halv sju- sju. Sedan tar jag tåg och buss till skolan. I skolan har jag... roligt? Och måååånga musiktimmar. Men det kan va kul! (ibland) Allting blir iaf okej när jag är med mina kompisar. Skolan slutar jag två- halv tre. Då åker jag hem och slappar. Eller så har jag aktiviteter och andra saker. Efter middagen så sitter jag ofta framför tvn till halv elva. Sen går jag och lägger mig...

En vanlig helgdag...

Så är det väldigt olika vad jag gör. Men jag umgås ofta med mina nära och kära och har roligt. Jag är inte så ofta utomhus, men åker nästan alltid kommunalt. Jag bryr mig om miljön! (?)

Vet egentligen inte varför jag skriver. För det är ändå typ ingen som orkar läsa det hära. Men ändå, jag orkar läsa det! <3333

Puss o kram & Hade bra!^^


Goa och glada kommentarer!

Kommentera:

Oh nana, what´s your name?:
Är du här ofta?

E-postadress: (ses bara av mig)

Din blogg (om du har någon) heter?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0