Ska snart till skolan :(

Heej!

Sitter och har skittråkigt! Har varit vaken sen åtta, men blev klar på en halvtimme. Sååååå, jag har suttit vid datorn ett tag. Och om ungefär en halvtimme ska jag åka. Jag kommer komma ganska tidigt. Men jag ska träffa agnes där <33333 Man ska ha matsäck med sig. Jag har... vad heter det nu då???? Det har typ världens lättaste namn!!! SHIT JAG HAR FÅTT HJÄRNSLÄPP! Aja, det är iaf ungefär som pannkakor. Fast mindre. Man kan värma dom i mikron. Det är bra för vi har bara ett halvt kök.

Puss o kram & Hade bra!^^

Goa och glada kommentarer!
Postat av: Agnes

plättar.....

2011-02-19 @ 17:10:59
Postat av: Vilmurt

Hah! Aa, tack! <3

2011-02-20 @ 11:03:47
URL: http://vilmass.blogg.se/

Kommentera:

Oh nana, what´s your name?:
Är du här ofta?

E-postadress: (ses bara av mig)

Din blogg (om du har någon) heter?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0