Mittbena

Hej^^

Sry för att jag inte skrev igår som jag sa... Men jag och min lådsassyrra satt och tittade på film hela kvällen, samtidigt som hon plattade mitt hår och gjorde så att jag fick mittbena :D Här kommer lite bilder.








Aja, nu ska jag typ hjälpa till och städa toaletterna, så att vi kan börja använda dom. Det ska bli as kul! (Vad har hänt med mig?) För igår flyttade pappa och Karin ner sin säng från vardagsrummet till deras sovrum. Och vi har levt med bara en toalett på sju pers ett tag nu... SNART HAR VI ETT RIKTIGT HUS!

Goa och glada kommentarer!
Postat av: ida

snyggt! XD

2011-04-17 @ 17:54:52
Postat av: Vilmurt

Haha, tack! :D

2011-04-18 @ 09:11:25
URL: http://vilmass.blogg.se/

Kommentera:

Oh nana, what´s your name?:
Är du här ofta?

E-postadress: (ses bara av mig)

Din blogg (om du har någon) heter?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0