Påsklov








Haha, det ser NÄSTAN ut som att bilderna sitter ihop^^


Årets majblomma, snyggare i år än förra året.



Hej^^

ÄNTLIGEN är påsklovet här!! Som jag har väntat... Och efter påsklovet är det bara 30 skoldagar till sommarlovet!! Det är typ lov hela tiden. Iaf... idag var jag, Agnes och Matto på stan efter skolan. De sålde majblommor och jag gick brevid och åt glass. Haha. Men men... nu ska jag ha fredagkväll!

Puss o kram^^

Goa och glada kommentarer!
Postat av: ida

tror faktiskt att lovet kmr bli lite trist för datorn är paj och brorsan vägrar typ alltid låna ut den som står i hans rum.... aaaaaargh! bajs.. lr nåt...

2011-04-16 @ 14:07:01

Kommentera:

Oh nana, what´s your name?:
Är du här ofta?

E-postadress: (ses bara av mig)

Din blogg (om du har någon) heter?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0