Igåååååår!

Haha, jag hade ap kul igår.
Först åkte vi in till stan. Shoppade lite. Men jag köpte inget. Vi köpte "Ben och Jerrys"! AP GOTT!


Strawberry Cheescake och Brownie!

Sedan åkte vi hem och spelade typ lite kort.


Vi körde tecken. Tjejerna mot killarna. Jag och min syster hade världens bästa tecken!

Efter det kom min lådsasmammas systers barn till oss så vi gick och spelade "Minigolf". Jag vann! Min lådsasbror fick 78 p och jag fick 77! Haha, ett poängs skillnad!

På kvällen spelade vi fotboll. Men det blev lite bråk så jag fick ett jättehårt skott i ögat. Med flit!

Aja, var iallafall en skitkul dag och så måste jag bara visa en bild på min lillebror.



Skitkul!

Love<333 

Goa och glada kommentarer!

Kommentera:

Oh nana, what´s your name?:
Är du här ofta?

E-postadress: (ses bara av mig)

Din blogg (om du har någon) heter?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0