Gripsholms slott!

Idag var vi på "Gripsholms slott" med klassen. Först åkte vi en buss från skolan. Vi satt på bussen i typ två timmar. Efter det åkte vi ett litet "Tuff tuff tåg". Man kunde stå där ute. Mellan vagnarna. KUL!

När vi väl kom fram satte vi oss och åt. Jag hade pastasallad. Jag har typ alltid det. För det är så lätt att göra. Och så är det gott också! Sedan lekte jag och några andra kull.

Klockan halv tolv typ fick vi en guidad tur inne i slottet. Intressant. Men det blev lite långtråkigt med tiden.

Det sista vi gjorde var att köpa glass. Jag köpte två kulor i bägare. "Polka" och "Pecannöt kola". GOTT!

På vägen hem åkte vi bara buss.

Efter skolan var jag hemma hos Lovisa. KUL! Vi spelade typ king hela tiden.

Love<333

Goa och glada kommentarer!

Kommentera:

Oh nana, what´s your name?:
Är du här ofta?

E-postadress: (ses bara av mig)

Din blogg (om du har någon) heter?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0