ONSDAG!!

Hej alla! Idag hade vi ett tredje nationellt prov i svenska. Det var jättelätt. Det var fri skrivning, och vi fick välja mellan att skriva om "En händelse jag minns", " En utflykt", eller "Min koja". Jag valde " En utfykt". Och jag skrev om när vi åkte till New york! Aja, min pianofröken hade ringt mamma och sagt att hennes son var sjuk och att det inte var nåt piano idag. Men mamma hade inte sagt det till mig. Så när jag kom till pianot fick jag reda på det. Och jag var tungen att gå hem igen. Aja, pÅ på fredag är det klassfest. Vi har kändistema och jag ska klä ut mig till Miley Cyrus. (hihi:)) Jag tror det kommer att bli jättekul! Jag och några andra i min klass ska ordna festen tillsammans med vår föräldrar. Jag och min mamma ska ta hand om musiken. ÅÅHH! Jag längtar till fredag!!!
Aja, nu måste jag göra läxan!

KRAM!


Goa och glada kommentarer!

Kommentera:

Oh nana, what´s your name?:
Är du här ofta?

E-postadress: (ses bara av mig)

Din blogg (om du har någon) heter?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0