FREDAG!!

Hej alla! Idag var en lite konstig dag. Först hade vi rep i Aulan i typ två timmar! För vi ska ha konsert på Torsdag. Hehe :) kan redan alla låtar. Sedan hade vi jumpa. Det var tråkigt för vi skulle prata om majblomsförsäljning. Och fattade inte ett skit på hela lektionen. Sen skulle vi köra killerball.  Med killarna. När alla skrek. Då gick jag ut.

Bellis (min fröken) fyllde år idag. Jag hade ingen present. Så det fick räcka med ett kort sm blev klart typ två minuter innan vi slutade. Förra året gjorde vi en asa stor fest för henne fast vi (eller iallafall jag) tyckte att det sksulle bli för mycket om vi hade en lika stor fest i år också.

Aja, nu är jag hemma och ska se på "Let's dance.^^

KRAM!

Goa och glada kommentarer!

Kommentera:

Oh nana, what´s your name?:
Är du här ofta?

E-postadress: (ses bara av mig)

Din blogg (om du har någon) heter?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0