Ulricehamn!

Heej!

Har inte skrivit i helgen eftersom att jag har varit och hälsat på min mammas morbror som fyllde 60. Vi åkte i bilen till Ulricehamn ( där han bor) i fyra timmar. Stannade bara på "Mc Donalds" och åt. När vi kom till festen så hälsade alla på varandra. Det var jättemycket folk som jag kände igen.

Sedan åt vi. Det var en slags "Buffé". Bordet var dukat jättefint!



 Efter det lyssnade vi på en kille som spelade musik. Han var jätteduktig!
Sedan firade vi Lasse. (min mammas morbror.) Och åt Jordgubbstårta! GOTT!



Vi sov i en liten stuga. Det var mysigt (och trångt). Jag fick sova på en luftmadrass, UTAN LUFT!

På mårgonen (i morse) åt vi frukost. Sedan sa vi hejdå till alla och åkte till min mammas farmor. Vi var inte där så länge. Men vi satte oss och fikade i solen (?). När vi väl kom hem var klockan kanske sju.

Imorgon ska vi till landet. KUL!

Love<333

Goa och glada kommentarer!

Kommentera:

Oh nana, what´s your name?:
Är du här ofta?

E-postadress: (ses bara av mig)

Din blogg (om du har någon) heter?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0