Marknad + Aquaparken + Grillfest!

Heej!

Igår var jag, Ellinor, min mormor och hennes mormor på marknaden. Jag köpte massa grejer. Både till mig och andra. Sedan åkte jag, Ellinor och hennes mamma och mormor till Aquaparken!
Det var AS KUL! Jag och Ellinor åkte typ alla grejer utom två. Och så badade vi också. I vågpoolen. KUL!

På kvällen åt vi ute. På en svensk resturang. Jag åt ost pizza! GOTT! Efter det var vi på "JABEGA" (som vanligt). Och jag och Ellinor dansade (som vanligt).

Sedan åkte vi hem till henne. För jag sov över där. Jag och Ellinor pratade ganska länge tror jag...

Nu är det Onsdag, och vi har badat hos henne, oss och hos henne igen. Nu kommer mormor, morfar och min morbror hit. Vi ska grilla!

Love<333

Goa och glada kommentarer!

Kommentera:

Oh nana, what´s your name?:
Är du här ofta?

E-postadress: (ses bara av mig)

Din blogg (om du har någon) heter?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0