"JABEGA"

Heej!

Igår var jag hos min mormors kompis Birgitta och hennes barn och barnbarn, som också är här i Spanien. Jag och hennes barnbarn Ellinor var i deras pool i FYRA TIMMAR! Fast det var egentligen inte så konstigt för det var 30 grader varmt! Vi höll på med vattenballonger och det var AS KUL! Men jag fick typ röda prickar på fingrarna. En prick på varje fingertopp. Jättekontigt.

Sedan var vi på en resturang som hade jättegoda vitlöksbröd. Den hette typ "KU-DAMM". Jag coh Ellinor delade på två "Gigantiska hamburgare"(men det var de inte).

Efter det var vi "JABEGA". Det är en bar. Jag och Ellinor dansade jättemycket. Det var jättekul! Jag kom hem ganska sent så jag hann inte skriva. Därför skrev jag idag istället.

Love<333 

Goa och glada kommentarer!

Kommentera:

Oh nana, what´s your name?:
Är du här ofta?

E-postadress: (ses bara av mig)

Din blogg (om du har någon) heter?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0