DONKEN=)))

Tjenare! Slutade tidigt idag. Jag åt inte lunch på skolan för det blev någon äcklig kyckling. Istället åt jag på donken! (mc donalds) med moa och nästan alla i 5f. Imorse var jag tvungen att plugga till SO-provet. Det var as jobbigt och provet var svårt. Hoppade över typ 5 frågor som jag inte kunde. Provet i helhet gick inte så bra. Nu är klockan kring halv två och jag och Malvina ska spela indiana jones snart. Och så ska jag kolla på tv.


KRAM!


Goa och glada kommentarer!
Postat av: linda<3

snygg design!!!!!!!!!!!! ``akta dig nu kommer jag att gå in på din blogg typ varje dag!!!´´

HIHI!



kramis!<3

2010-02-18 @ 20:16:20
Postat av: Malvina

Japp,men nu har vi ju typ klarat ut spelet grymma vi när alltså

2010-02-19 @ 22:24:13
URL: http://mykke.blogg.se/

Kommentera:

Oh nana, what´s your name?:
Är du här ofta?

E-postadress: (ses bara av mig)

Din blogg (om du har någon) heter?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0