Globen!

I år ska - precis som förra året - min skola ha lucia konserter i globen! Så idag var vi där och repade från 8.30 till 15.00. Sedan var jag på dansen. Det var sista gången för terminen. På lördag har jag dansuppvisning. Det ska bli KUL!

Snart är det jul! Fan vad härligt! Vi har julpuntat och bakat. Vi har bakad pepparkakshus! Jag bakade ett eget litet hus som blev FULLPROPPAT med dekorationer. Jättevackert (NOT!) Mamma bakade ett mycket finare STORT hus!




Love<333

Goa och glada kommentarer!
Postat av: Moa

Tjena!

Älskar ditt pepparkakshus, det ser väldigt mumsigt ut! ;) kolla in mitt, men det är inte klart än.

Ps: lägg upp fler bilder för att du är så fin!:Ds



puss & kram Moa <3 ;D

2010-12-12 @ 23:50:47
URL: http://minmoaa.blogg.se/

Kommentera:

Oh nana, what´s your name?:
Är du här ofta?

E-postadress: (ses bara av mig)

Din blogg (om du har någon) heter?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0