SÖNDAG!!

Heej!!!
Imorse så vaknade jag klockan nio. Det är asa läskigt, jag vaknar alltid klockan nio. Även fast jag inte har ställt nån väckarklocka eller något liknande.
Aja, Jag började dagen med att klappa Hugo (grannens katt). Fast Hugo var lite mer "kelig" idag.







Sedan kom grannens andra katt Victor (eller Viktor. Jag vet inte riktigt).
Man ser inte riktig skillnad på dem på bilderna. Men man ser skillnad i verkligheten. 




Sedan cyklade jag en speciell runda tre gånger.
Tänkte cykla fem sammanlagt under dagen.


Jag hällde över allt godis från mina tre påskägg till ett. I<3Godis!!!


Efter lunch åkte vi till fotbollsplanen som vi var på igår.
 Vi spelade med en självlysande boll. As cool!!!






Haha, älskar bilden. Vet inte varför.


Nu har jag cyklat alla fem varv. Jag ska snart duscha. Sedan ska jag packa till LONDON!!!<333
Just nu ser jag på "Wipeout". KUL!!!

Förresten, jag kommer inte skriva på fyra dagar. För jag åker till London imorrn. Men när jag kommer hem (torsdag typ klockan tolv på natten) ska jag lägga in massa bilder och skriva om hur det var.

Love<333

Goa och glada kommentarer!

Kommentera:

Oh nana, what´s your name?:
Är du här ofta?

E-postadress: (ses bara av mig)

Din blogg (om du har någon) heter?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0